17 Mayıs 2012 Perşembe

Baharimi kaybettim...

Mayis 16 ve biz hala kislik montlari kaldiramadik. Havalar cok kötü, alisamiyorum! Bir sabah deli gibi yagan yagmur ve doludan iceriye tikanirken, ayni gün icinde kisa kollularla bahcede oturabiliyor olmaya da alisamiyorum. Yaz, yaz kalsin, kis kis olsun istiyorum. Mayis olunca bahar olur diye biliyorum. Ben baharimi kaybettim, geri istiyorum...
Gene yagmurlu bir günün ardindan, taktik cizmeleri, atkik kendimizi disariya... Allahdan papatyalar var. Onlarin varligi ile insanin bahara olan inanci kaybolmuyor!
 









 

  


Benim baharimi gören oldu mu? Baharimi ariyorum...


Hollanda'da hava durumu bu arkadaslar. Ya sizler, yasadiginiz yere bahar geldi mi? Siz bahari nasil yasiyorsunuz? Bilmekden cok keyif alirim...




Biraz günes acti, isik nasil güzel, cimler henuz islak... Canim resim cekmek istiyor ama Zara poz vermiyor!!!
Aklima harika bir fikir geliyor Saklambac! "Hadi Zara saklambac oynayalim, sen bu agacin arkasina bende bu resim makinasinin arkasina saklanacagim"...
sonuc; yakaladigim pozlarin hatti hesabi yok! kih kih!

4 yorum:

  1. zaranın resimleri süper olmuş. peşi sıra koyman çok eglenceli.
    Merak etme buralara da bahar tam olarak gelmedi.Gunduz montla çıkıp, öglen bunalarak dönuyoruz.Yada tam tersi, kısa kolluyla cıkıp, ıslanarak dönuyoruz.haftasonu acık havada gecirmeyi önceden planlayamıyoruz.
    Ama sizin evde hersey baska bence:) gunes varsa Zara'ya yarıyor, yagmur varsa eniştenin midesine::) eminim evde kaldıgında harika yemekler pisiriyorsundur sen:)
    Gunes kadar sıcak opucukler sana:)
    arzum

    YanıtlaSil
  2. Arzumum, bana yazdigin herseyi okurken baharimi bulmus gibi oluyorum. Bir bahar heyecani dolduruyorsun insanin icine... Sen ne güzel birseysin ya... benim enistem icinse hava durumu fark etmez, sen yaninda oldugun surece hergun bahar adama...

    YanıtlaSil
  3. Arzum bilirsin nasil oynarlar bu oyunu. Zara yapragin arkasina saklaniyor, beni görmeyince, kendisi yok oldu saniyor ya, bayiliyorum....

    YanıtlaSil