3 Mayıs 2012 Perşembe

Anneler günü icin fikir turu 2...

Anneler günü icin fikir edinmeye ve edindiklerimi paylasmaya devam!
DIY, Keceden renkli kutular...yapilisi burda How About Orange






Büyük cocuklar icin harika bir proje, Multiples & More

Ya da bir yaka cicegi, yapilisi burda Grosgrain.

Sunlarin guzelligine bakin, bunlari yapmak icin anneler gününü beklemeye ne gerek var! , Grosgrain.

ve kumasdan cicekler...bunlari insanin yiyesi geliyor...yapilisi burda Made
Hediyeyi kendiniz yapmiyorsaniz, paketlemeyi kendiniz yaparak hediyeyi daha kisisellestirebilirsiniz.  Yapilisi burda Lorajeans Magazine


linklove 042612 Link Love: Craft for Mom

  1. Anne icin mutfak önlügü,  The Crafting Chicks
  2. Kuslu kartlar , mmmcrafts
  3. Kagit bardaklardan cicek demeti, Morgan Made It
  4. El baskisindan buket, The Trendy Treehouse
  5. Kelemlik, Craft Passion
  6. Harf islenmis lavanta posetleri, Shabby Art Boutique
  7. Mumlar, Momtastic
  8. Anneye ozel kitap, Wayward Girls’ Crafts
  9. Lavanta posetleri, The Crafty Crow

2 ve 8 numaralar cok hosuma gitti...
2 numaradki Kuslu kartlarin yapilisi burda mmmcrafts,
8 numaradaki Anneye özel kitabin yapilisi da burda...

8 yorum:

  1. Bloguma yaptığın güzel ziyaret ve güzel yorumun ıcın tsk ederım.Blogunu çok beyendım çok şık ve çok cıcı.Seni izlemeye aldım.sevgıler.

    YanıtlaSil
  2. Hoshgeldin Hedencigim! Guzel sözlerin icinde cok sagol!
    Bende takipdeyim...

    YanıtlaSil
  3. kumaş gül goncalarına bayıldım! ben de deneyecem ilk fırsatta... yapıp fotoğraflarını çekeyim bakalım senin buldukların kadar güzel olacak mı :))

    YanıtlaSil
  4. Gulsah, linkini de ekledim, nasil yapildigini gormek istersen diye...
    fotoğraflarını bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzel.. çiçeklere bayıldım.. baykuşlara da.. benim kızçem küçük, büyük olsaydı kesin yapardı annesine :))
    blogger annelerden geliyorum.. sizi de beklerim..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bloğunuzu çok beğendim güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Sevgi ve Mehtap, ziyeretiniz ve guzel sozleriniz beni cok sevindirdi...Sizi takipdeyim...

    YanıtlaSil