1 Nisan 2012 Pazar

Dogum gününden 1 gece önce...

Kendi deyimiyle Milan, 2 gece uyuyup uyaninca "Dogum Günü"... 
Benim icinse, büyük gece, yarin gece...
Plan su;
Yarin aksam o yataga gittikden hemen sonra, biz ertesi sabah icin odayi süsleyecegiz...Cok heyecanliyim...
 Balonlar sisirilip tavana yapistirilacak, süsler asilacak, hediyeler paketlenip yerine konacak, sevdigi kahvalti icin hazirlik yapilacak, semboluk dogum günü pastasi yapilacak ve benim yaptigim dekorasyon malzemeleri yerlerine konacak...? Bitmis halinin resmi yok ama pir ip ucu size...





3 Nisan 2012 sabahi, arzu ettigi üzere, ben, babasi ve kizkardesi tarafindan dogum gunu sarkisi esliginde uyandirilacak. Bildigi yaptigi istedigi tek plan bu... Burdan sonrasi supriz.
Oda dogum gunu icin suslenmis,
Masada kahvaltisi hazirlanmis, pastasi ile birlikte. 
Hediyeler paketlenmis,onu bekliyor olacak...
Bizden istedigi Bayblade ve cok begenip de israrla almak istedigi ayakkabilar,
ve kardesinden Bayblade li, okul icin icecek sisesi...

Ve asil hediye, perdenin arkasinda, bahcede bekleyen Skelter olacak. Gecen sene dogumgününde edindigi harcliklarla biriktirmeye baslayip, 1 yildirda azimle biriktirip almak istedigi skelter! (turkcesini bilmiyorum:(


tabii ki biriktirdikleri bankasina yatacak...azimle biriktirip, 1 yildir fikir degistirmeden tek bir hedefe odaklanmis olmasi ile cok gurur duyduk. bu da oldu anne baba hediyesi...


Canim ogluma;
seninle annelik sifatini edindim, seninle daha iyi bir insan oldum, seninle askin sevginin diger cesidini ogrendim, seninle tarif edilemez, anlatilmaz duygular edindim, seninle yeni bir hayat edindim, yeni bir insan oldum... Seninle 7 yildir yasadigimiz bu inanilmaz macera icin sana cok tesekkur ediyorum...Yolun hep acik olsun, hep sevgiyle, huzurla, saglikla kal canimin bir parcasi...Seni cok seviyoruz bebegim, dogum günün simdiden her gün kutlu olsun!!!

1 yorum:

  1. Ne ilginç oldu ki şu an bu sayfayı okudum. Tam da 1 yıl aradan sonra! Oğlunuzun doğum günü kutlu olsun...
    Sevgilerimle,
    Zehra Kalafat
    Not: Blogunuzu yeni keşfettim, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil