12 Mart 2012 Pazartesi

DIY...Oyuncak bebek yapiyorum...:)

Kumasdan oyuncak bebek yapma asamasindayim...:) Meger kiz annesi olununca ne kadar da marifetli olunuyormus. Ilham geldikce geliyor...
Zara'nin bebekliginden kalip da , kiyip da atamadigim, kimselere veremedigim o kadar guzel kiyafetler var ki elimde. En güzel ve degerli olanlari sakladim tabii ki. Ama geride klanlar ile ne yapacagimi bilemeden sakladim bu gune kadar.
ve aklima bir fikfir geldi...O kiyafetleri giyebilecek oyuncak bir bebek yapmak!!!
Elimdeki ilk parcalarla ise basladim...
Detaylari, projeyi tamamladiktan sonra post edecegim...

sizde o zamana kadar merakta kalin :)))  
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa

Son durum: Bebegimiz bitti, adini Lola koyduk...bitmis hali burda...

2 yorum:

  1. Sanirim kaliplari var onlarida ekleyebilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amac aslinda bir gun kalibi da yayinlamakti. Ama bebegin kendisini yap-boz yaparak elde ettigim icin, bir deneme bir kalip cikarma amacli yaptigim icin, sonucu bir araya toparlayip kalibi yayinlama firsatim olmadi. Senin bu istegin belki olayi hizlandirir, sayende o da biter ve yayinlarim. ilgin icin cok tesekkurler...bu arada ben senin blogunu bulamiyorum!

      Sil